Aktualizacja 1.37 EU i 3.6 USA

Została wydana nowa aktualizacja dla urządzenia Sensor AID PRO EU+US
Od teraz jedynym sposobem na przeprowadzenie aktualizacji, jest skorzystanie z nowego oprogramowania do automatycznego wygrywania aktualizacji (więcej informacji w zakładce “Aktualizacje urządzenia”)
Aktualizacja ta między innymi dodaje 11 nowych modeli aut z rynku europejskiego, oraz 79 nowych modeli aut z rynku amerykańskiego.
Dodatkowo, dodano wsparcie dla Modułu OBDII dla kilku modeli aut, uzupełniono oraz poprawiono daty produkcji aut, poprawiono nazwy modeli aut, oraz skorygowano dane dotyczące nr czujników OEM.
Także w tej aktualizacji urządzenie zyskało 2 nowe funkcje.
1) Możliwość kasowania błędu TPMS, zapisanego w sterowniku.
Póki co funkcja ta jest dostępna tylko dla Toyoty Auris 01/2014–06/2017.
Funkcja jest dostępna w opcji OBDII, po podłączeniu się modułem pod auto.
Użycie tej funkcji jest wymagane przed wpisaniem nowych numerów czujników, w przypadku gdy auto ma już zapisany w pamięci błąd systemu TPMS. Należy przed wykonaniem nadpisania wybrać opcję “Clear TPMS DTC” i dopiero po tym wybrać opcję “Nadpisz ID auta”, w przeciwnym wypadku będziemy otrzymywać “Błąd zapisu (E4)”.
2) Możliwość ustawienia wartości domyślnych ciśnienia kół, dla osi przedniej i tylnej
Opcja ta jest dostępna w tej chwili dla kliku modeli aut z rynku amerykańskiego, dokładniej dla modeli:
CHEVROLET SILVERADO 1500 2014-2015
CHEVROLET SILVERADO 2500 2015-2016
CHEVROLET SILVERADO 3500 2015
CHEVROLET Impala 2016
CHEVROLET SUBURBAN 2016
FORD F150 2012-2014
FORD F150 2015
FORD F250-350(Snap) 2011-2015
GMC SIERRA 1500 2014-2015
GMC SIERRA 2500 2015-2016
GMC SIERRA 3500 2015
Dzięki tej funkcji możemy zmienić ciśnienie domyślne, które jest ustawione w pamięci auta.
Np. Ciśnienie ustawione fabrycznie to 2,4bara na osi przedniej, oraz 2,5bara na osi tylnej, w przypadku ubytku ciśnienia powietrza w kołach i wskazania wartości poniżej domyślnych, zostanie zgłoszony błąd TPMS. W momencie kiedy zakładamy opony o innych parametrach, gdzie powinno być zastosowane inne ciśnienie a wartości pozostaną domyślne, możemy być ciągle informowani o ubytku ciśnienia w kołach. Dzięki tej funkcji, możemy skorygować i ustawić sami dostosować ciśnienie domyślne.
Funkcja ta jest dostępna po wejściu w opcję OBDII i podłączeniu się modułem pod auto.
Zostanie wyświetlona nowa opcja “Placard Modify”, po wejściu w tą opcje ustawiamy najpierw ciśnienie dla osi przedniej, po zatwierdzeniu, dla osi tylnej. Po zapisaniu danych, dostaniemy informację na temat tego jakie było pierwotnie ustawione ciśnienie oraz jakie ciśnienie ustawiliśmy.
Obydwie nowe funkcje mają być rozwijane na kolejne modele aut z każdą nową aktualizacją.
Całkowitą listę zmian można pobrać z następujących linków
Lista zmian dla rynku europejskiego 
Lista zmian dla rynku amerykańskiego